Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

fredag den 18. maj 2012

Som mange andre unge, vil jeg også gerne på efterskole, det er bare lige det med at finde den helt rigtige med de behov som jeg gerne ville have. Min mor og jeg sad og kiggede på Efterskole.dk og vi fandt en meget intersandt efterskole. Det kan være nogle af jer kender den, den hedder Hårslev Efterskole. Overæskende nok har den alle de ting jeg godt kunne tænke mig, drama, kreativ, media, sport og friluftsliv. Men i vært tilfælde tilmeldte jeg, mig deres nyhedsbrev og et optagelsesmøde.

Tjek det lige ud;-)
Btw forsæt rigtig god weekend, det er nu dejligt med forlænget weekend!:-D

http://www.haarslevefterskole.dk/front/index.php?option=com_content&view=frontpage&Itemid=1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar