Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

onsdag den 23. maj 2012

Hey everybody. Ved godt at jeg ikke rigtig har skrevet nået her i lidt tid, men ømh, der kommer lige et lille indlæg inden jeg skal i seng:-)
Håber sgu at I nyder vejret inden det er væk igen, har fået lidt kulør og helveds mange fregner! I dag havde jeg søde Kathrine på besøg, vi lavede vandkamp, bål(pølser og skumfiduser) mange og melon. Men bagefter skulle jeg op på min storebrors efterskole til noget forældreaften, det var nu også meget hyggeligt:-)

Men smutter nu, kl. er 23.20 og skal møde 08.30 imorgen så have to go to bed now, sweet dreams!:-) go HUSK at bruce solcreme!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar