Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

søndag den 6. maj 2012

Så er det lejrskole imorgen, og uuuuffff jeg glæder mig!! Seriøst det er fucking lågsus! Der er pool, spabad og sauna, kunne det bliver bedere?(ja)
http://Bodehus.se/

Tjek det ud! Skal dele værelse med nogle skønne piger, det skal sgu nok blve dejligt.
Det eneste jeg mangler nu er bare at pakke, og der er sgu også noget af det værste, GOD SAVE ME!

Sesser på fredag, og held og lykke til alle dem der skal have eksamen:-) Der er heldigvis lige et par år inden det bliver min tur;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar