Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

torsdag den 31. maj 2012

Jeg fik et spørgsmål her forleden dag om jeg ikke gad at give nogle tips til en ren og fin hud, så her kommer der lige 9 styks;-)

1. Brug creme vær morgen og aften, og efter du har været i bad(helst uden parfume)
2. Rens din hud for døde hudceller vær morgen
3. Spis sundt
4. Ikke ryge og drikke
5. Brug så lidt makeup som muligt
6. Brug altid solcreme, sommer, efterår, vinter og forår(selvfølgelig ikke hvis solen ikke er der)
7. Rens din makeup af vær aften
8. Drik masser af vand(men ikke så meget at du kaster det op igen)
9. Lad vær med at spise for meget friturestegte ting


Ingen kommentarer:

Send en kommentar