Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

lørdag den 2. juni 2012

Så er billeterne til Dark Shadows  med mor og far bestilt til i aften:-) Uhh jeg glæder mig!
Nu sidder vi og kigger efter fly billetter fra København til Mallorca, færge billetter fra Mallorca til Barcelona. og fly billetter fra København til Stockholm:-) 
Det bliver nu en dejlig sommerferien med 3 rejser!:-D I morgen skal jeg op kl lort om morgnen, skal nemlig til min nye lille kusines barnedåb i sønderjylland...-.-
Og igår var jeg til Distortion med Viktoria og Desi:-) Kig efter Viktoria og jeg i Wafandes nye musikvideo! Yiiir!

Bye, nu vil jeg se landskamp med muffins... Mmmmh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar