Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

tirsdag den 13. marts 2012

Yoo G's:)

Nå men hej allesammen, som I kan se er sommeren ved at komme, og ihh hvor jeg dog glæder mig:D
Men ej, hvor blev jeg bare sur da min mor fik en mail om at Directioner Night var aflyst! Havde ellers glædet mig så meget, det er bare så træls!
Men i vært fald så er jeg igang med at plage min mor til at komme til London i påsken, hvis vi har penge og tid!:) Vil så så så gerne derhen!!!!!!!!

Seee hvor langt hår jeg har fået!!!!:D (p.s. har ikke gjort noget med mit hår, det er mine naturlige krøller)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar