Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

tirsdag den 20. marts 2012

Mål!

Okay så. Jeg er 13 nu, og jeg vokser ikke så meget mere... Så nu er det jeg skal passe på hvad jeg spiser, og vende mig til min krop. For hvis jeg nu spiser som jeg har gjort indtil nu, så ender det med at jeg bliver bollefed, og det vil jeg godt nok ikke!
Nå men jeg har så valgt at jeg nu skal løbe vær søndag, fredag morgen og tidpunkter hvor jeg ikke ved hvad jeg skal lave. Jeg skal også til at starte til dans med to af mine dejlige veninder, men kun måske, og så træner jeg jo floorball tre gange om ugen.
Got to go know, løbetur efter aftensmaden:D
Elsker mit liv lige nu!<3

-Ha' en fantastisk aften alle sammen:)

2 kommentarer:

  1. Sweet blog. :)
    Håber du kigger forbi min?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have! Skal nok tjekke din ud:)

    SvarSlet