Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

søndag den 15. april 2012

Så kom jeg tilbage fra landsstævnet. Det har været en dejlig tur, men desværre tabte vi alt(tror jeg) og det var da også dejligt lige at få næsten ødelagt min albue!:-D
Jeg er så skide træt, og magter bare IKKE i skole imorgen....-__-
Vi spillede af lort til, selvom vores sidste kamp endte i straffe mod Hvidovre 2:-)
Jeg scorede det første straffe fra mit hold, men det andet skød jeg fandeme dårligt... Så Hvidovre vandt....:-( Men vores u13 hold vandt guld! Tillykke!!
Og til premieoverækelsen skulle jeg give pokalen til Hvidovre 1, ikke lige min kop te.
Men udover en masse nederlag, har jeg haft det super dejligt. Håber at I også har haft en super weekend, min krop er smadret, er der noget det vil massere den?:-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar