Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

søndag den 1. april 2012

Det er hvad der sker når man mangler papir og laver fingermaling!:-)
                                    Og det er så trøjen som jeg ud af mine dejlige ben:-D

 Min nye cowboyvest, eller som min mor siger ''Brianvest/Betinnavest'' eller ''Tabervest'' hun kan ikke lide den-__-
 Og dagens outfit er dette, nye bukser, ny vest og ''ny'' trøje:-)

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin og anderledes blog! x

    Kig gerne forbi -
    Followfashionforward.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusinde tak skal du have!

    Kigger da gerne lige på bloggen:-)x

    SvarSlet