Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

torsdag den 12. april 2012

Det er altid dejligt med en lille milkshake! 

Opskrift:
Chokolade
1 banan
Lidt ymer
Noget mælk
Og lidt fløde

Virkelig lækkert:-)
Skal lige have pakket mine ting til landsstævnet imorgen... Gard(ved godt at man ikke kan sige 'gard') det magter jeg bare ikke, og så skal jeg over på min skole hvor vi skal have et møde om alkohol, og stoffer. Gotta love it!

Lige nu sidder jeg og ser Phineas og Ferb, uhh noget af det bedste:-D Håber at I nyder en 'dejlig' forårsdag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar