Hej mennesker. Mit navn er Idun og jeg er 13 år:D Jeg har lavet denne blog, så de mennesker der har lyst, kan følge lidt med i mit liv:) Jeg vil sætte rigtig stor pris på hvis du gider bare bruge 10 min af din dag, på at læse lidt på min blog:)
Håber I vil enjoy min blog<3

lørdag den 7. april 2012

1002

Hey alle! Tusind mange gange tak for de 1002 visninger min blog har fået:-)
Undskyld jeg ikke rigtig har fået blogget, har haft rimelig travlt, med tøseovernatninger, træningsweekend, shoppe og ja, I ved, hyggeting:-)

Men altså jeg skal jo til DM i floorball her i næste weekend, og hvis jeg ikke har sagt hvad floorball er, så er det en form for hockey, eller faktisk en blanding af hockey og ishockey, men anyway, jeg glæder mig sygt. Håber virkelig vi vinder over Hvidovre og Benløse! Det ville være så feeeeedt!

 -håber at I alle sammen hygger med ferie, det gør jeg
  trods nogle ubehagelige nyheder:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar